Poslovni treninzi / edukacije

//Poslovni treninzi / edukacije
Poslovni treninzi / edukacije2024-03-08T12:03:35+00:00
Prijava interesa za Sinapsine radionice

Komunikacijske vještine

Iako smo svi međusobno različiti, u čemu je i čar međusobnog suživota, jedna od stvari koja nam je svima zajednička je komunikacija. Riječ „komunikacija“ je imenica i upućuje na statičnost, no sam proces komunikacije nije nimalo statičan. Kada komuniciramo s drugom osobom, zamjećujemo odgovor i reakciju i reagiramo svojim osjećajima i mislima. Može se stoga zaključiti kako je komunikacija svojevrsna petlja – što šaljemo utječe na druge, a ono što oni šalju povratno utječe na nas. Ukoliko želite što bolje razumjeti komunikacijsku petlju i u sljedećem razgovoru zadiviti svoje sugovornike, ovaj je trening pravi odabir za vas.

Komunikacijske vještine

Iako smo svi međusobno različiti, u čemu je i čar međusobnog suživota, jedna od stvari koja nam je svima zajednička je komunikacija. Riječ „komunikacija“ je imenica i upućuje na statičnost, no sam proces komunikacije nije nimalo statičan. Kada komuniciramo s drugom osobom, zamjećujemo odgovor i reakciju i reagiramo svojim osjećajima i mislima. Može se stoga zaključiti kako je komunikacija svojevrsna petlja – što šaljemo utječe na druge, a ono što oni šalju povratno utječe na nas. Ukoliko želite što bolje razumjeti komunikacijsku petlju i u sljedećem razgovoru zadiviti svoje sugovornike, ovaj je trening pravi odabir za vas.

„Kada sva sredstva komunikacije ne uspiju, pokušajte riječima.“

(anoniman autor)

Prezentacijske vještine

Prezentiranje samog sebe često zna biti stresno. Stati pred publiku, govoriti o sebi ili nekoj temi mnogima može predstavljati problem. Koliko puta vam se dogodilo da ste stali pred publiku, spremni prenijeti neko znanje ili reći nešto o sebi, no niste se osjećali u potpunosti spremnima ili sigurnima? Uzbuđenje pred javni nastup potrebno je znati iskoristi u našu prednost kako bismo postigli zadani cilj. Predstavljanjem sebe često predstavljate i svoju radnu poziciju, svoj odjel te samu organizaciju u kojoj radite, stoga je to vještina koja vam može donijeti brojne prednosti. Kako se riješiti treme, potaknuti i zadržati pažnju publike, kako se prezentirati u što boljem svijetlu i naučiti upravljati tijekom prezentacije saznajte na ovom treningu.

„Javni govor zahtjeva vještinu da ideju nastalu u dvije minute, prezentirate drugima dva sata.“

(John F. Kennedy)

Delegiranje

Mnogi voditelji zadržavaju mišljenje kako je za dobro obavljanje posla, posao najbolje obaviti sam, uz nesklonost da zadatke prepuste nekom drugom. Razlozi mogu biti različiti: od neiskustva, straha da netko drugi ne preuzme zasluge, pa sve do nepovjerenja u svoje kolege ili podređene. Delegiranje uključuje odluku koje zadatke predati kome od svojih podređenih, a koje zadržati za sebe. Mnogim se voditeljima događa da imaju previše posla, ostaju raditi prekovremeno, polako izgaraju, no i dalje ne žele prepustiti svoje zadatke nekom drugom. Istraživanja pokazuju kako se delegiranjem osim smanjenja vlastitog opsega posla (što može značiti više slobodnog vremena ili kvalitetnije obavljanje zadataka), delegiranjem podređeni dobivaju priliku za učenje, rast, dokazivanje. Time je delegiranje trenutno jedna od najpoželjnijih i najtraženijih vještina managera. Želite li ju usavršiti ili naučiti? Ovaj je trening za Vas.

Delegiranje

Mnogi voditelji zadržavaju mišljenje kako je za dobro obavljanje posla, posao najbolje obaviti sam, uz nesklonost da zadatke prepuste nekom drugom. Razlozi mogu biti različiti: od neiskustva, straha da netko drugi ne preuzme zasluge, pa sve do nepovjerenja u svoje kolege ili podređene. Delegiranje uključuje odluku koje zadatke predati kome od svojih podređenih, a koje zadržati za sebe. Mnogim se voditeljima događa da imaju previše posla, ostaju raditi prekovremeno, polako izgaraju, no i dalje ne žele prepustiti svoje zadatke nekom drugom. Istraživanja pokazuju kako se delegiranjem osim smanjenja vlastitog opsega posla (što može značiti više slobodnog vremena ili kvalitetnije obavljanje zadataka), delegiranjem podređeni dobivaju priliku za učenje, rast, dokazivanje. Time je delegiranje trenutno jedna od najpoželjnijih i najtraženijih vještina managera. Želite li ju usavršiti ili naučiti? Ovaj je trening za Vas.

„Mudri menadžeri vole vidjeti kako članovi njihovog tima povećaju broj zadataka koje mogu uspješno obaviti, jer na taj način oslobađaju svoje vrijeme za obavljanje novih ili nezavršenih zadataka.“

(Mannaing i Curtis, 2007)

Donošenje odluka

Biranje između različitih opcija dio je naših svakodnevnih života. Bilo da se radi o izboru jela s jelovnika, odjeće iz ormara ili odabira karijere, svakodnevno na privatnom, ali i poslovnom planu donosimo odluke. Postoje određene smjernice kod donošenja odluka koje nas mogu odvesti do željenog cilja ili barem spriječiti da ostanemo tamo gdje ne želimo. Rukovoditelji gotovo svakodnevno donose odluke čiji ishodi ne utječu samo na njih, nego i na njihove zaposlenike i na cijelu organizaciju. Odluke su ključne transakcije u organizacijama. Uspješne organizacije pobjeđuju konkurenciju na bar tri načina: donose bolje odluke, odluke donose brže i uspješnije su u njihovoj provedbi. Kako savladati sva tri koraka i zablistati na tržištu? Kako ne upasti u zamke zaključivanja? Kako da što bolje i točnije donesete važne poslovne odluke usput prolazeći kroz faze donošenja odluka? Ovo su samo neka od pitanja na koja će vam ovaj trening dati odgovor.

„Nema ništa teže, i zbog toga ništa vrijednije, od sposobnosti donošenja odluka!“

(Napoleon Bonaparte)

Pregovaranje

U poslovnom svijetu brojne su situacije u kojima ne možete birati hoćete li pregovarati ili ne. Pregovaranje i dogovaranje dio su svakodnevnog života. Dobre pregovaračke vještine smatraju se znakom osobnog uspjeha pojedinca, ali i znakom dobrog uspjeha kompanije u kojoj taj pojedinac radi. Dobri pregovaratelji nisu samo oni koji u ključnim trenutcima znaju što reći, već i oni koji se prije samih pregovora detaljno pripreme, a nakon pregovora i analiziraju dobiveno. Kaže se kako u životu ne dobijemo uvijek ono što zaslužujemo, već ono što ispregovaramo. Ako želite usavršiti svoje pregovaračke tehnike i sljedeći puta pregovarati u vlastitu korist, ovo je trening za Vas.

Pregovaranje

U poslovnom svijetu brojne su situacije u kojima ne možete birati hoćete li pregovarati ili ne. Pregovaranje i dogovaranje dio su svakodnevnog života. Dobre pregovaračke vještine smatraju se znakom osobnog uspjeha pojedinca, ali i znakom dobrog uspjeha kompanije u kojoj taj pojedinac radi. Dobri pregovaratelji nisu samo oni koji u ključnim trenutcima znaju što reći, već i oni koji se prije samih pregovora detaljno pripreme, a nakon pregovora i analiziraju dobiveno. Kaže se kako u životu ne dobijemo uvijek ono što zaslužujemo, već ono što ispregovaramo. Ako želite usavršiti svoje pregovaračke tehnike i sljedeći puta pregovarati u vlastitu korist, ovo je trening za Vas.

„Uspješni pregovori se sastoje u tome da otkrijete što druga strana želi, kao i da joj to pružite – pod uvjetom da i Vi dobijete ono što želite!“

(Herb Choen)

Uspostava odnosa s klijentom

Neovisno kojom se djelatnošću bavite, odnos s klijentom srž je svakog poslovnog uspjeha. Uspostavljanje odnosa donosi dugoročne dobrobiti. Osim osiguranih dobrih preporuka i širenja poslovne mreže, stvara odnos povjerenja, sigurnosti i poštovanja koji dugoročno vodi ka produbljivanju suradnje s klijentima. Stvaranje odnosa proces je koji ima brojne korake na kojima je ključno imati uvid u vlastito ponašanje i utjecaj istoga na sugovornika. Na ovom ćete treningu naučiti kako korištenjem određenih tehnika raditi na uspostavi čvrstog i zadovoljavajućeg odnosa s klijentima te mu time omogući kvalitetniju i potpuniju uslugu.

„Način na koji vidite ljude ogleda se u načinu na koji se prema njima odnosite, a način na koji se odnosite prema njima je ono što oni postaju.“

(anoniman autor)

Kreativnost

Kada se govori o kreativnosti, prve asocijacije su sloboda, mašta, ideje, fleksibilnost, otvorenost, istraživanje. Kreativnost je mentalni proces kojim pokušavamo riješiti problem na nove, još neisprobane načine, i to putem pokušaja i pogrešaka, istraživanjem različitih opcija ili pak učenjem na temelju iskustva. Istraživanja pokazuju kako kreativno pristupanje radnim zadatcima te kreativan rad unutar tima doprinosi većem zadovoljstvu zaposlenika, većoj produktivnosti te u konačnici boljim rezultatima. Ako želite probuditi kreativca u sebi i otkriti kako vam kreativnost može pomoći u svakodnevnom radu, odaberite ovaj trening.

Kreativnost

Kada se govori o kreativnosti, prve asocijacije su sloboda, mašta, ideje, fleksibilnost, otvorenost, istraživanje. Kreativnost je mentalni proces kojim pokušavamo riješiti problem na nove, još neisprobane načine, i to putem pokušaja i pogrešaka, istraživanjem različitih opcija ili pak učenjem na temelju iskustva. Istraživanja pokazuju kako kreativno pristupanje radnim zadatcima te kreativan rad unutar tima doprinosi većem zadovoljstvu zaposlenika, većoj produktivnosti te u konačnici boljim rezultatima. Ako želite probuditi kreativca u sebi i otkriti kako vam kreativnost može pomoći u svakodnevnom radu, odaberite ovaj trening.

“Logika će vas odvesti od mjesta A do mjesta B. Mašta će vas odvesti gdje god poželite.”

(Albert Einstein)

Davanje povratne informacije

Kada se govori o feedbacku, govori se o informaciji koja se daje u sadašnjosti, odnosi se na ponašanja iz prošlosti, a sve s ciljem unaprjeđenja ponašanja u budućnosti. Povratna informacija omogućuje poticanje razvoja vještina i znanja svakog zaposlenika kao i njegov daljnji razvoj. Istraživanja pokazuju kako jasna, pravovremena i konkretna povratna informacija može povećati radni učinak kod zaposlenika i dodatno ga motivirati. Pri tome, pažnju treba obratiti na poštivanje načela davanja povratne informacije, na korake u procesu davanja, na primjerenost situacije kao i primjerenost onoga što smo odlučili dati kao povratnu informaciju. Ako želite naučiti kako dati povratnu informaciju, kako ju primiti i koje sve benefite davanje feedbacka nudi, odaberite ovaj trening.

“Ništa dobro ne može se desiti kada izostanu povratne informacije.”

(Steve Armstrong, Kelly Services)

Situacijsko vođenje

Svaki voditelj svakodnevno se nalazi pred zadatcima vođenja svojeg tima. Različitost ljudi unutar Vašeg tima može biti prednost jer donosi različita mišljenja, ideje, stavove. No, voditelju ta različitost može biti svojevrsna prepreka i izazov, s obzirom svoj stil vođenja mora prilagoditi svakome od svojih zaposlenika. Stil vođenja je obrazac ponašanja kako ga vide oni na kojima ga se primjenjuje. Uspješni voditelji iskazuju vještinu prilagođavanja svojeg stila rukovođenja potrebama određene situacije i karakteristikama pojedinca. Najbolji je onaj stil koji odgovara pojedincu kojeg se s obzirom na cilj pokušava ostvariti. Situacijsko vođenje odličan je alat putem kojeg možete dobro znati i prepoznati koga voditi na koji način. Želite li naučiti kako svoj stil prilagoditi situaciji? Trening „Situacijsko vođenje“ je pravi odabir za Vas.

Situacijsko vođenje

Svaki voditelj svakodnevno se nalazi pred zadatcima vođenja svojeg tima. Različitost ljudi unutar Vašeg tima može biti prednost jer donosi različita mišljenja, ideje, stavove. No, voditelju ta različitost može biti svojevrsna prepreka i izazov, s obzirom svoj stil vođenja mora prilagoditi svakome od svojih zaposlenika. Stil vođenja je obrazac ponašanja kako ga vide oni na kojima ga se primjenjuje. Uspješni voditelji iskazuju vještinu prilagođavanja svojeg stila rukovođenja potrebama određene situacije i karakteristikama pojedinca. Najbolji je onaj stil koji odgovara pojedincu kojeg se s obzirom na cilj pokušava ostvariti. Situacijsko vođenje odličan je alat putem kojeg možete dobro znati i prepoznati koga voditi na koji način. Želite li naučiti kako svoj stil prilagoditi situaciji? Trening „Situacijsko vođenje“ je pravi odabir za Vas.

Upravljanje vremenom

Vrijeme se ne može zaustaviti, posuditi, kupiti ili vratiti. Vrijeme je ključan čimbenik uspjeha i često se zna reći kako je dobra organizacija vremena pola obavljenog posla. Upravljanje vremenom odnosi se na uštedu i racionalnu upotrebu vremenu kao i raspolaganje njime s ciljem što boljeg iskorištavanja. Današnji način funkcioniranja, posebice u poslovnom svijetu, obilježen je stalnim promjenama, preplavljenošću informacijama i željom da budemo što bolji i što efikasniji. Ono u čemu se ipak razlikujemo je činjenica kako svi imamo na raspolaganju jednaku količinu vremena, točnije 24h na dan ili 86 000 sekundi dnevno. Dok jedni u tom vremenu uspijevaju uskladiti poslovne zadatke, privatan život, spavanje i zabavu, drugi muku muče s poštivanjem rokova, održavanjem kvalitetnih kontakata s drugima i iskorištavanjem vremena za sebe. Ako ste Vi jedna od onih osoba koja se na kraju dana pita kad je i gdje proletjelo njezino vrijeme, iskoristite kvalitetno vrijeme već dolskom na ovaj trening.

„Vrijeme je najdeficitarniji resurs i ukoliko se njime ne upravlja, ničim se drugim ne može upravljati.“

(Peter Drucker)

Vođenje tima

Prve asocijacije na timski rad kod većine su zajedništvo, suradnja, dijeljenje, kolege i sl. Kvalitetan timski rad može dovesti do iznadprosječnih rezultata, a ponekad i do bržeg i efikasnijeg ostvarenja postavljenih ciljeva. No, treba uzeti u obzir kako se svaki tim sastoji od više pojedinaca, od kojih svaki ima svoje želje, stavove, mišljenja i potrebe. Upravljati timom različitih invididualaca vještina je uspješnih voditelja. Oni prepoznaju svakog pojedinca u svojem timu, prepoznaju koju on ulogu u timu zauzima te sukladno tome vode tim do konačnog uspjeha. Naposljetku svoj tim stalno osnažuju i time ga učvršćuju. Kako oformiti i voditi tim različitih ljudi te osnažiti za daljnje pothvate saznajte na ovom treningu.

Vođenje tima

Prve asocijacije na timski rad kod većine su zajedništvo, suradnja, dijeljenje, kolege i sl. Kvalitetan timski rad može dovesti do iznadprosječnih rezultata, a ponekad i do bržeg i efikasnijeg ostvarenja postavljenih ciljeva. No, treba uzeti u obzir kako se svaki tim sastoji od više pojedinaca, od kojih svaki ima svoje želje, stavove, mišljenja i potrebe. Upravljati timom različitih invididualaca vještina je uspješnih voditelja. Oni prepoznaju svakog pojedinca u svojem timu, prepoznaju koju on ulogu u timu zauzima te sukladno tome vode tim do konačnog uspjeha. Naposljetku svoj tim stalno osnažuju i time ga učvršćuju. Kako oformiti i voditi tim različitih ljudi te osnažiti za daljnje pothvate saznajte na ovom treningu.

“Nitko od nas nije tako pametan koliko svi mi zajedno.“

(Japanska poslovica)

Upravljanje emocijama

Emotivno stanje u kojem se nalazimo može nad nama imati toliku moć da u potpunosti krene utjecati na naše ponašanje, naše reakcije, time i na rezultate koje (ne)dobivamo. Nemogućnost upravljanja vlastitim emocijama može dovesti do negativnih stanja anksioznosti, depresije, i nezadovoljstva, a može utjecati i na zdravlje i kvalitetu međusobnih odnosa. Znati upravljati emocijama dovodi do poboljšanja motivacije, zadovoljstva i osobne produktivnosti. Znati zadržati „hladnu glavu“ u stresnim situacijama može u velikoj mjeri promijeniti konačni rezultat i ishod situacije. Ukoliko želite usavršiti vještinu upravljanja svojim emocijama i time bolje „plivati“ stresnim situacijama, odaberite ovaj trening.

„Ne možete uvijek utjecati na ono što će Vam se dogoditi,
ali možete utjecati na svoju reakciju na ono što Vam se dogodi.“

(Richard Bandler)

Upravljanje konfliktima

Zasigurno ste se barem jednom našli u samom žarištu konflikta. Bilo da ste ga inicirali, u njemu bili posrednik ili bili osoba prema kojoj je konflikt bio usmjeren. Konflikt se može definirati kao svaka situacija u kojoj postoje sukobljena najmanje dva različita mišljenja o situaciji, zbivanju, tendenciji, osjećajima, načinu rješavanja nekog problema i slično. Postavlja se pitanje je li konflikt nužno loš? Sukobi nisu nužno loši niti dobri, ono što može biti dobro ili loše su razmjeri njihovih posljedica. Upravljati konfliktom vještina je kojom se mogu pohvaliti oni koji znaju prepoznati konfliktnu situaciju, riješiti ju i previdjeti u budućnosti. Ako želite biti jedna od osoba koje konflikte pretvara u nova rješenja, onda je ovo pravi trening za Vas.

Upravljanje konfliktima

Zasigurno ste se barem jednom našli u samom žarištu konflikta. Bilo da ste ga inicirali, u njemu bili posrednik ili bili osoba prema kojoj je konflikt bio usmjeren. Konflikt se može definirati kao svaka situacija u kojoj postoje sukobljena najmanje dva različita mišljenja o situaciji, zbivanju, tendenciji, osjećajima, načinu rješavanja nekog problema i slično. Postavlja se pitanje je li konflikt nužno loš? Sukobi nisu nužno loši niti dobri, ono što može biti dobro ili loše su razmjeri njihovih posljedica. Upravljati konfliktom vještina je kojom se mogu pohvaliti oni koji znaju prepoznati konfliktnu situaciju, riješiti ju i previdjeti u budućnosti. Ako želite biti jedna od osoba koje konflikte pretvara u nova rješenja, onda je ovo pravi trening za Vas.

„10% konflikata nastaje radi različitosti mišljenja, a 90% radi pogrešnog tona glasa.“

(anonimni autor)

Vještine prodaje

Različite prodavače karakterizira i različit način komunikacije. Pravi majstori prodavačkog zanata odmah se primjećuju, jer se svojim vještinama posebno ističu. Pitate se zašto je to tako? Razlog je sljedeći: takvi prodavači posjeduju znanja i vještine koje kroz razgovor prenose kupcu. Samouvjerenost, empatija, autentičnost, aktivno slušanje – samo su neke od prodajnih vještina koje majstori prodavačkog zanata svakodnevno koriste. Upravo ih te vještine dovode do krajnjeg cilja – uspješne prodaje. Želite i Vi biti uspješni u procesu prodaje? Ovo je trening za vas.

„Karakteristike govore, prednosti prodaju.“

(anoniman autor)

(Samo)Motivacija

Svatko od nas ima potencijal da ostvari neke od svojih željenih ciljeva. No, ono što može u velikoj mjeri utjecati na konačan ishod je vještina (samo)motivacije. (Samo)motivacija predstavlja vještinu pojedinca da ustraje u ostvarivanju postavljenih ciljeva pronalazeći pogon u sebi, gradnjom radnih navika, odlaganjem trenutnog zadovoljstva radi dugoročne dobiti te zamjenjujući percepciju problema u izazov. Istraživanja potvrđuju kako motivacija zaposlenika utječe na uspješnost obavljanja radnih zadataka, poboljšanje radnog učinka zaposlenika, produktivnost i efektivnost. Treba međutim uzeti u obzir kako se zaposlenici međusobno razlikuju prema brojnim karakteristikama, tako i prema onome što ih motivira. Uspješan voditelj zna prepoznati što njegove ljude gura naprijed te kako da ih on dodatno motivira da budu još bolji. Ako želite naučiti kako se motivirati i kako naučiti motivirati svoje zaposlenike, odaberite ovaj trening.

(Samo)Motivacija

Svatko od nas ima potencijal da ostvari neke od svojih željenih ciljeva. No, ono što može u velikoj mjeri utjecati na konačan ishod je vještina (samo)motivacije. (Samo)motivacija predstavlja vještinu pojedinca da ustraje u ostvarivanju postavljenih ciljeva pronalazeći pogon u sebi, gradnjom radnih navika, odlaganjem trenutnog zadovoljstva radi dugoročne dobiti te zamjenjujući percepciju problema u izazov. Istraživanja potvrđuju kako motivacija zaposlenika utječe na uspješnost obavljanja radnih zadataka, poboljšanje radnog učinka zaposlenika, produktivnost i efektivnost. Treba međutim uzeti u obzir kako se zaposlenici međusobno razlikuju prema brojnim karakteristikama, tako i prema onome što ih motivira. Uspješan voditelj zna prepoznati što njegove ljude gura naprijed te kako da ih on dodatno motivira da budu još bolji. Ako želite naučiti kako se motivirati i kako naučiti motivirati svoje zaposlenike, odaberite ovaj trening.

„Ako mislite da možete i ako mislite da ne možete, u pravu ste“

(Henry Ford)

Postavljanje ciljeva

Ne kaže se uzalud kako i najdulji put započinje prvim korakom. Razlika između sna i cilja je u tome što postavljanjem ciljeva poduzimamo prvi korak za ostvarenje sna kojeg imamo. Ukoliko nemate postavljen cilj, vaš bi trud i rad mogao biti umanjen te naposljetku cilj neostvaren. Postavljenje specifičnog, jasnog, mjerljivog, dostupnog, izazovnog i vremenski ograničenog cilja omogućit će vam veću strukturiranost u procesu njegovog ostvarenja. Na ovom ćete treningu naučiti zašto je važno postavljati ciljeve te uz pomoć koje metode ih je najbolje postaviti, kako bi ih u konačnici uspjeli i ostvarili.

„Ciljevi su snovi s akcijom.“

(anoniman autor)

Vođenje sastanaka

Koliko Vam se često dogodi da kada nekoga pokušavate dobiti, dobivate odgovor “Na sastanku sam”. Istraživanja pokazuju kako se ovaj odgovor dobiva u čak 80 % radnog vremena poslovnih ljudi. Kako bi se to vrijeme iskoristilo najkvalitetnije, potrebno je znati pripremiti, voditi, preuzeti odgovornost i kasnije analizirati sastanak. Vođenje sastanka ne uključuje samo dolazak na isti. Sam proces pripreme obuhvaća široku paletu zadataka, znanja i vještina kako bi sastanak bio što efikasniji i korisniji, što je i krajnji cilj. Kako se pripremiti za sastanak, kako voditi sastanak, kako postaviti ciljeve sastanka i provjeriti jesu li oni postignuti te što napraviti kada stvari krenu krivo tokom sastanka saznat ćete na ovom treningu.

Vođenje sastanaka

Koliko Vam se često dogodi da kada nekoga pokušavate dobiti, dobivate odgovor “Na sastanku sam”. Istraživanja pokazuju kako se ovaj odgovor dobiva u čak 80 % radnog vremena poslovnih ljudi. Kako bi se to vrijeme iskoristilo najkvalitetnije, potrebno je znati pripremiti, voditi, preuzeti odgovornost i kasnije analizirati sastanak. Vođenje sastanka ne uključuje samo dolazak na isti. Sam proces pripreme obuhvaća široku paletu zadataka, znanja i vještina kako bi sastanak bio što efikasniji i korisniji, što je i krajnji cilj. Kako se pripremiti za sastanak, kako voditi sastanak, kako postaviti ciljeve sastanka i provjeriti jesu li oni postignuti te što napraviti kada stvari krenu krivo tokom sastanka saznat ćete na ovom treningu.

“Neučinkoviti sastanci su propuštene prilike.“

(anonimni autor)

Uvjeravanje

Uvjeriti kolegu u ideju, klijenta u proizvod, zaposlenika u plan samo je dio svakodnevnih trenutaka u kojima je korisno znati i imati na raspolaganju određene tehnike kako bismo lakše ostvarili zadani cilj i ostali u dobrim odnosima sa sugovornikom. Uvjeravanje za cilj ima promjenu stavova i ponašanja sugovornika korištenjem valjanih i konkretnih argumenata. Tehnike uvjeravanja su doista brojne i na ovom treningu moći ćete saznati više o tome kako i na koji način krenuti u proces uvjeravanja te u konačnici postati uspješan u tome.

„Uvjeravanje je često puno efikasnije od uporabe sile. „

(Ezop)

Emocionalna inteligencija

Zamislite svijet u kojem ne biste mogli prepoznati kada je Vaš prijatelj tužan ili kada je Vaš suradnik ljut. Zamislite da drugi ne mogu prepoznati Vaše emocije, pa uopće ne dožive Vašu sreću ili Vašu tugu. Razumijevanje i reagiranje na vlastite emocije i emocije drugih ljudi oko nas veoma je važno za normalno svakodnevno funkcioniranje. Vrlo je važno stoga moći prepoznati svoje emocije, način i razlog njihovog nastajanja kako bi ih mogli kontrolirati i regulirati. Kroz svoje osjećaje i emocije drugima oko sebe iskazujemo kako se osjećamo, što mislimo, jesu li naše potrebe zadovoljene i sl. Nakon što znate prepoznati emocije vlastite emocije, moći ćete ih razumjeti i tek potom razumjeti i emocije drugih. Empatija je sposobnost da razumijemo osjećaje, želje, ideje i ponašanja druge osobe te da joj svoje razumijevanje i pokažemo. Osjećati empatiju prema nekome znači razumjeti što osoba osjeća u situaciji u kojoj se nalazi te razumjeti kako bismo mi reagirali u takvoj ili sličnoj situaciji. Ako želite naučiti kako prepoznati emocije (vlastite i tuđe), ovaj je trening za Vas.

Emocionalna inteligencija

Zamislite svijet u kojem ne biste mogli prepoznati kada je Vaš prijatelj tužan ili kada je Vaš suradnik ljut. Zamislite da drugi ne mogu prepoznati Vaše emocije, pa uopće ne dožive Vašu sreću ili Vašu tugu. Razumijevanje i reagiranje na vlastite emocije i emocije drugih ljudi oko nas veoma je važno za normalno svakodnevno funkcioniranje. Vrlo je važno stoga moći prepoznati svoje emocije, način i razlog njihovog nastajanja kako bi ih mogli kontrolirati i regulirati. Kroz svoje osjećaje i emocije drugima oko sebe iskazujemo kako se osjećamo, što mislimo, jesu li naše potrebe zadovoljene i sl. Nakon što znate prepoznati emocije vlastite emocije, moći ćete ih razumjeti i tek potom razumjeti i emocije drugih. Empatija je sposobnost da razumijemo osjećaje, želje, ideje i ponašanja druge osobe te da joj svoje razumijevanje i pokažemo. Osjećati empatiju prema nekome znači razumjeti što osoba osjeća u situaciji u kojoj se nalazi te razumjeti kako bismo mi reagirali u takvoj ili sličnoj situaciji. Ako želite naučiti kako prepoznati emocije (vlastite i tuđe), ovaj je trening za Vas.

„Emocije su glas duše.“

(Karla McLaren)

Ravnoteža osobnog i poslovnog života

Kvalitetni obiteljski, društveni i poslovni odnosi, izostanak složenijih psihičkih smetnji, zadovoljstvo sobom, zadovoljstvo poslom, izražena motivacija za rad…
Prepoznajte li sebe u nekom od prethodnih opisa? Ili biste rekli da Vam je narušena ravnoteža između osobnog i poslovnog života?
Čak 60% zaposlenih osoba navodi da imaju lošu ravnotežu između osobnog života i posla, uglavnom zbog nedostatka granica između posla i života kod kuće
Ravnoteža osobnog života i posla nije jednostavno ravnomjerna raspodjela vremena (sati) između posla, obitelji i osobnih zahtjeva.
Kako bismo bili zadovoljni dok stojimo na vagi između osobnog i poslovnog života, potrebno je svjesno raditi na sebi, svojim uvjerenjima i odgovorima na zahtjeve okoline.

„Ravnoteža ne podrazumijeva bolje upravljanje vremenom, već bolje upravljanje granicama. Ravnoteža podrazumijeva donošenje izbora i uživanje u tim izborima.“

(Betsy Jacobson)

Prijava interesa za Sinapsine radionice